CURA PERSONALIS PRINCIPO ĮGYVENDINIMAS PRAKTINĖJE
METODOLOGINĖJE LABORATORIJOJE: TEORINĖ PRIEITIS
dr. Laimutė Anužienė, Šv. Ignaco Lojolos kolegija
dr. Indrė Vitkuvienė, Šv. Ignaco Lojolos kolegija
Raktiniai žodžiai: cura personalis principas, holistinis ugdymas, jėzuitiškas aukštasis mokslas.
ANOTACIJA
Straipsnyje nagrinėjama cura personalis principo taikymo galimybės jėzuitiškoje aukštojo mokslo institucijoje, praktinės metodologinės laboratorijos veiklos kontekste. Remiantis holistinio ugdymo tendencijomis, kuriama hipotezė, kad šis principas gali sukurti sąlygas personalizuotam ugdymui, atitinkančiam skirtingus studentų poreikius ir mokymosi stilius, ir taip skatinti gilesnį studijų turinio integralumą. Straipsnyje atskleidžiama, kaip Šv. Ignaco Lojolos kolegijoje yra taikomas cura personalis praktinės metodologinės laboratorijos veikloje teoriniu aspektu. Pagrindiniai tyrimo uždaviniai yra apibrėžti šį principą aukštojo mokslo kontekste, išanalizuoti praktinės metodologinės laboratorijos vaidmenį ir identifikuoti principo taikymo apraiškas. Straipsnyje apibendrinamos išvados gali būti naudingos kuriant kokybinio tyrimo įrankius, skirtus tolesniam tyrimui, nagrinėjančiam laboratorijos veiklos organizavimą ir metodo taikymo efektyvumą.